Vereniging De Noorderspeeltuin

De Peuterspeelzaal

GeschiedenisBestuurActiviteitenJordaans Muziek FestivalPeuterspeelzaalRoutebeschrijvingSinterklaasfeestContactTerug naar hoofdpagina

Vereniging De Noorderspeeltuin biedt al sinds 1985 onderdak aan Peuterspeelzaal "De Humpie Dumpies" (voorheen De Noorderspeeltuin).

Dagelijks spelen max. 10 kinderen in het clubgebouw van de Vereniging, onder het toeziend oog van 2 vaste leidsters. Het clubgebouw is hiertoe volledig aangepast en veilig. Bij mooi weer spelen de kinderen  in een aangrenzende speeltuin speciaal voor peuters. Ook gaan we elk jaar, met ouders en kinderen, in mei naar de Efteling.
De leeftijd van de kinderen ligt tussen 1½ en 4 jaar.

Komt u rustig eens een kijkje nemen als u erover denkt uw kindje voor een plek bij een peuterspeelzaal op te geven.
De kinderen spelen van 9.15 tot 12.00 uur.

Tijdens de schoolvakanties zijn wij gesloten.

Hier vindt u een afschrift van het meest recente Inspectierapport van de GGD Amsterdam

Contact: Tiny Verwey-Schoute
tel: 0206231256